Power Price zbadał gdzie najtaniej zaopatrzyć biuro

Power Price S.A., spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi opracowała raport na temat cen artykułów biurowych. Raport jest dostępny na łamach portalu Money.pl. Jak wynika z opracowania  - różnice w cenie koszyka podstawowych produktów sięgają - w zależności od sklepu - nawet 40 procent.

Do badania jego autorzy wybrali oferty Office Depot i Lyreco. Dołączyli do nich sieć dyskontową Makro Cash, w której zaopatruje się wielu przedsiębiorców oraz Allegro, mające opinię portalu, który oferuje najatrakcyjniejsze ceny oraz ofertę dostępną na platformie Power Price. Koszyk produktów został opracowany na podstawie analizy zapytań i zamówień składanych przez typowe biuro, czy małą firmę.

- Okazuje się, że w przypadku najdroższego dostawcy w porównaniu z najtańszym różnice w wycenie koszyka - po uwzględnieniu rabatów i nie licząc kosztów dostawy - wynoszą ponad 40 procent - piszą autorzy raportu cytowani przez Money.pl. To oznacza, że przy miesięcznych zamówieniach na poziomie 10 000 złotych firma wybierając najtańsze rozwiązanie może oszczędzić nawet ponad 4 000 złotych

 Platforma Power Price w ostatnim czasie wprowadziła finalną wersję platformy transakcyjnej. Wersja beta serwisu służyła przetestowaniu w praktyce całego modelu biznesowego Power Price oraz zebraniu uwag klientów, co umożliwiło stworzenie docelowej wersji dopasowanej do wymogów użytkowników. Uruchomiona nowa wersja platformy zawiera udoskonaloną szatę graficzną i kolejne funkcjonalności, oraz nowe logo, a wszystko to zgodnie z  sugestiami zgłoszonymi w ostatnich miesiącach przez pierwszych użytkowników Power Price.

Wraz z rozwojem oferty Power Price zlikwidowało również opłatę za  koszty transportu przy zamówieniach o wartości powyżej 50 zł i zniosło  niemal wszystkie minima logistyczne dla swoich klientów. Ułatwienia  które wprowadziła Spółka notowana na rynku NewConnect obejmują  wszystkich klientów platformy niezależnie od wielkości składanych  zamówień i kubatury towarów. Likwidacja opłaty transportowej jest  potwierdzeniem zapowiedzi Spółki, która chce być jednym z liderów rynku  w segmencie w jakim działa.

 - „Jesteśmy mile zaskoczeni faktem, że juz w pierwszych miesiącach  uzyskaliśmy ceny dużo  niższe od czołowych firm obecnych od lat na  naszym rynku - tym bardziej że zgodnie z naszym modelem biznesowym  powinny one w dalszym ciągu znacząco spadać, m. innymi dzięki  wykorzystaniu rabatów grupowych – podsumowuje Piotr Skawiński, Prezes  Power Price.

Raport na temat cen artykułów biurowych jest dostępny pod adresem:

http://msp.money.pl/wiadomosci/zarzadzanie/artykul/zobacz;gdzie;najtaniej;kupic;materialy;biurowe;dla;firmy,192,0,899776.html