Power Price S.A., spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi opracowała raport na temat cen artykułów biurowych. Raport jest dostępny na łamach portalu Money.pl. Jak wynika z opracowania - różnice w cenie koszyka podstawowych produktów sięgają - w zależności od sklepu - nawet 40 procent.
Do badania jego autorzy wybrali oferty Office Depot i Lyreco. Dołączyli do nich sieć dyskontową Makro Cash, w której zaopatruje się wielu przedsiębiorców oraz Allegro, mające opinię portalu, który oferuje najatrakcyjniejsze ceny oraz ofertę dostępną na platformie Power Price. Koszyk produktów został opracowany na podstawie analizy zapytań i zamówień składanych przez typowe biuro, czy małą firmę.
- Okazuje się, że w przypadku najdroższego dostawcy w porównaniu z najtańszym różnice w wycenie koszyka - po uwzględnieniu rabatów i nie licząc kosztów dostawy - wynoszą ponad 40 procent - piszą autorzy raportu cytowani przez Money.pl. To oznacza, że przy miesięcznych zamówieniach na poziomie 10 000 złotych firma wybierając najtańsze rozwiązanie może oszczędzić nawet ponad 4 000 złotych
Platforma Power Price w ostatnim czasie wprowadziła finalną wersję platformy transakcyjnej. Wersja beta serwisu służyła przetestowaniu w praktyce całego modelu biznesowego Power Price oraz zebraniu uwag klientów, co umożliwiło stworzenie docelowej wersji dopasowanej do wymogów użytkowników. Uruchomiona nowa wersja platformy zawiera udoskonaloną szatę graficzną i kolejne funkcjonalności, oraz nowe logo, a wszystko to zgodnie z sugestiami zgłoszonymi w ostatnich miesiącach przez pierwszych użytkowników Power Price.
Wraz z rozwojem oferty Power Price zlikwidowało również opłatę za koszty transportu przy zamówieniach o wartości powyżej 50 zł i zniosło niemal wszystkie minima logistyczne dla swoich klientów. Ułatwienia które wprowadziła Spółka notowana na rynku NewConnect obejmują wszystkich klientów platformy niezależnie od wielkości składanych zamówień i kubatury towarów. Likwidacja opłaty transportowej jest potwierdzeniem zapowiedzi Spółki, która chce być jednym z liderów rynku w segmencie w jakim działa.
- „Jesteśmy mile zaskoczeni faktem, że juz w pierwszych miesiącach uzyskaliśmy ceny dużo niższe od czołowych firm obecnych od lat na naszym rynku - tym bardziej że zgodnie z naszym modelem biznesowym powinny one w dalszym ciągu znacząco spadać, m. innymi dzięki wykorzystaniu rabatów grupowych – podsumowuje Piotr Skawiński, Prezes Power Price.
Raport na temat cen artykułów biurowych jest dostępny pod adresem:
http://msp.money.pl/wiadomosci/zarzadzanie/artykul/zobacz;gdzie;najtaniej;kupic;materialy;biurowe;dla;firmy,192,0,899776.html
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/power-price-zbadal-gdzie-najtaniej-zaopatrzyc-biuro